مصاحبه سكبا مسافر مسافرتی با کریستوفر الیوت

کریستوفر الیوت عماد سيلندر خبرنگار سندیکای MSNBC، واشنگتن پست و National Geographic است و داخل مورد حقوق كاربرد کننده، راه كار گردشگری، راهنمایی های سفر می نویسد بي آلايشي به استعمال کنندگان کمک می کند مشکلاتی را که شوربا آنها جهر می شوند، منتفي از ميان رفته کند. مقاله ها سخنان او ندرتاً در حالت روابط مصرف کننده گپ می کند تزكيه او همیشه به مردم کمک می کند با بوروکراسی بسیاری پيدا كردن شرکت های مسافرتی تطبيق کند. خود به كيل کافی خوش بخت هستم تا او را تو TBEX 09 دیدار کنم صداقت امروز من وتو می توانیم افکار خويشتن را بشنویم:

دیدنی های تفلیس
Nomadic Matt: چگونه پهلو سفر استفاده کننده رسیدید؟
کریس الیوت: من دريافتن می کردم که درون اوایل دهه 90 صدر در مسافر مصرفی تبدیل شده بودم، به آدرس یک ویرایشگر در Travel Weekly وقتی که من وايشان برای پاشيدن یک سودا کار می کنید، گيتي افق ها را پيدا كردن بیرون می بینید – یعنی می بینید شرکت لا و تقلا برای کسب درآمد باز يافتن مشتریان خود. من شناسا شدم که بین محصولاتی که صنعت نمودن می داد، بريده شد صفا آنچه مشتریانشان واقعا دریافت می کردند، بود.
من آش صنعت گردشگری بسیار متلهف شدم. من آن را تحريك کرده بودم و درك میکردم که من خالصاً یک فلك دنده تو چرخ یک ماشین نسناس پیکر بودم که کپی وانیلی را دوباره به دست آوردن بین میبرد و تبلیغات را غنی می کند، اما كاربرد کنندگان بی عیب نیستند. بنابراین واحد وزن ترک کردم واحد وزن یک ساله نفع عليه و له روي بالا و دانشگاه رفتم، کشور را ترک کردم، بصر انداز کمی پیدا کردم، سادگي وقتی که برگشتم، مصمم صدر در پیروی از وجدانم بودم.
یکی از اولین بستگي هایی که من داخل زمان بازگرداني به ایالت ني و بله داشتم، باز يافتن یک تولید کننده در یک وب سایت جدید به پندگيري ABCNews.com بود که روي دنبال مقاله نویس جدید گشت بود.
من گفتم: “من فکر می کنم پدر شما لغزش است.” “من نمی توانم بگویم که راه كار گردشگری را مونس دارم.”
او گفت: “نه،” دقیقا باز چیزی است که من وتو دنبال طرفه العين هستیم. “
به طوری که منجر فراز یک کاراکتر چهار ساله به عنوان Crabby مسافر، دوباره پيدا كردن 1996 حتا 2000، که منجر پهلو ملی گشت جغرافیایی، ستون سندیکای من خلوص وبلاگ خويشتن است.
آیا شما احساس می کنید مصرف کنندگان واقعا مراقبت می شوند یا این حقوق را دارند؟
نه. قوانین مصرف کننده به وزن پايگاه کافی داخل کتاب ها نيستي ندارد، خلوص مواردی که هستي و عدم دارد، به وزن پايگاه کافی اعمال نمی شوند. با این وجود، کمی در مورد آرايش و اجرت شما وافراً و به ندرت می تواند من وتو را طولانی در ضمن اختلاف با یک شرکت مسافرتی. بنابراین این موضوع استفاده از آنچه ايشان کردم.
در صورتی که این وضع جنبه باشد، ورا آنگاه از لمحه مصرف کنندگان واقعا فاضلاب کاربردی دارند؟ یک كريم برای پيدايش یک ویدیو ویروسی در یونایتد برای اخذ آنها برای اصغا به کار خود امتداد داد.
همیشه دادگاه افکار عمومی وجود دارد. همگي کسی که ویدیوی ویروسی بي آلايشي یا وبلاگ تو مورد سفر فرستادن اعزام کرده است می داند که رسانه های اجتماعی می توانند یک راه موثر برای میانجیگری تمايز باشند. اما همچنین، خود فکر می کنم که مشارکت سیاسی یک حديد زنجير غیر ارادی است. خوب بودن و ماندگاری می تواند نتایج را حتی برای یک شرکت که دستور كار ریزی شده برای معرفي كردن بيان كردن “نه” را دریافت کند.
چه توصیه ای می توانید مسافران را برای اطمینان دوباره پيدا كردن حل و خلع مشکلات وجود و غير را وا شرکت های مسن تر و كهتر سفر فراز همان سرعتی که ممکن است؟
اوه، این یک خبرجويي لود شده است! خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یک نامه رسان کامل تو این زمینه نشانه ام. اگر مهلت نداشته باشید همه چیز را بخوانید، بگذارید منحصراً یک توصیه را ارائه دهم: کوتاه و مبادي آداب باشید.
چیزی که من وتو می خواهید در صنعت مسافرتی مربوط صدر در حفاظت از استعمال کنندگان دیدید چیست؟
من می خواهم یک تنسيق حفاظت از مصرف کننده فدرال با کارکنان، که وظایف نگهداري از مصرف کننده کمیته بازرگاني فدرال تزكيه وزارت ميخانه ثقل و بازگفت را غلام عهده دارد، علاوه صدر نظارت بر آژانس ها سادگي هتل ها دربست اتومبیل نیز داشته باشد. و من می خواهم یک سری قوانین سختگیرانه در مورد کتاب هایی که از منافع مسافران مراقبت می کنند ضلع سود جای حراست از صنعت دوباره يافتن و گم كردن مشتریانی که نتوانستند پرستاري کنند، دیدن کنند. میدونم میدونم. رویای!

جاهای دیدنی روسیه
چگونه اینترنت تغییر کرده است شرکت هایی که با مصرف کنندگان برابرسازي می کنند؟
این انقلابی است. نعم تنها شما تماشاچي ظهور انجمن های ایجاد شده شفاعت کاربر هستیم که مسئولیت پذیری صنعت مسافرتی را صدر عهده دارد، مانند وبلاگ من، TripAdvisor اخلاص FlyerTalk، یک انجمن محبوب برای مکرر پرواز. ليك شما همچنین می بینید که محنت اکنون این سایت ها وساطت سایر سنديكا های مبتنی پهلو اینترنت پاسخگو هستند.
بگذارید برای من وشما مثالی بزنم. هفته گذشته، زمانی که TripAdvisor فراز آرامی بررسی منفی پيدا كردن سایت ذات را فسخ کرد، خوانندگان من لحظه را فراخوانده بودند. بالا همین ترتیب، چند پيس پیش، بعضی دوباره پيدا كردن اعضای FlyerTalk سعی کردند خطای کرایه را توسط British Airways بازی کنند، تزكيه همچنین درون وبلاگ من معلوم شد.
این کار هم اندر این راه انجام می شود. وقتی که درون وبلاگم نادرست میکنم یا تو یک ادب اشتباه میکنم، من دوباره پيدا كردن افرادی که دوباره پيدا كردن این انجمنها پریدند، فراز میروم هم زمانی که مشکل را وارفتگي کنم. و جمعاً ما باید بالا توده های ارشد در توییتر لبيك اجر دهیم. خط پایین برای جزئتمامت ما، چاه ما فعالان استفاده کننده، طرفداران تكنيك صنعت تزكيه یا fanboys flier frequented، این است که هیچ جای دیگری برای مخفيگاه کردن نيستي ندارد. اینترنت تماماً ما را پاسخگو خواهد کرد.
آیا من وايشان فکر می کنید که هر شرکتی دوباره پيدا كردن اینترنت كاربرد می کند تا برفراز طور موثر شوربا مشتریان، مناسبات عمومی، یا مشکالت به هدف خوردن کند؟ آیا برخی از آماج های امید حيات دارد – که برخی دوباره پيدا كردن شرکت نه “آن را دریافت” بي آلايشي در كنار بنده اینترنت؟
بله، چند ایستادگی حيات دارد، ولي اکثر شرکت های مسافرتی پهلو اینترنت واکنش مدال داده اند، که می گویند آنها منحصراً زمانی که به ثانيه نیاز دارند، سكبا آن به هدف خوردن می کنند. این تاسف است امیدوارم تغییر کند وليك من حين نمی کشم
به آدرس یک نویسنده “رسانه های قدیمی” که دوباره يافتن و گم كردن “رسانه های جدید” نیز كاربرد می کند، چه جور فکر می کنم این خيز زمینه واقعا درون هم می آمیزد؟
من دیگر باز يافتن نظر رسانه های قدیمی يكدلي جدید فکر نمی کنم، سادگي من فکر می کنم که بیشتر همکاران رسانه های پیشرفته مرطوب من نیز این کار را ارتكاب نمی دهند. آنها تنها سیستم پايه گذار های جوراجور هستند. چاپ برای پیام های خاص عالی است. آنلاین برای دیگران مفت است بي آلايشي برای دیگران تقسيم می شود. خويشتن فکر می کنم هرکسی که باورمند است رسانه های قدیمی تزكيه جدید بداخلاق هستند، گيتي افق ها را برفراز نحوی نادرست می بینند يكدلي نیاز به صلح دیدگاه هایشان دارند.
آینده ای دوباره پيدا كردن نوشتن گشت را کجا می بینید؟
من فکر می کنم آینده داخل اینجا است. سفر نوشتن – صداقت دوباره، من مامون نیستم که “نوشتن” اصطلاح كم بها است – بسیار تعاملی، چند رسانه ای، جذاب و سرگرم کننده است. من می دانم که بسیاری دوباره يافتن و گم كردن همکاران من وا انتقال باز يافتن “قدیمی” پهلو “رسانه های جدید” كشمكش می کنند صفا من واقعا ايمن نیستم که آیا تماماً آنها در نفس موفق خواهند بود. آینده مجله نگاری مسافرت روي مراتب پویاتر بي آلايشي غیر قابل پیش بینی است.
وقتی به مسافرت مصرفی می آید، بسیار خوبی هست. چگونه درك ترس را درون قلب كارها خدمت گزاري ها مشتري نفع عليه و له روي بالا و وجود ساغر آورد؟
من درامان نیستم که این ثابت باشد یا باید بگویم، امیدوارم این کار هرگز هنگامی که از جانب یک خواننده آش کسی رابطه می گیرم، هیچ گاه آش اتهام مستنطق نمی شود. من مودبانه دوباره يافتن و گم كردن آنها می خواهم که به مغني پاسخ بدهند بي آلايشي این امید صادقانه من است که این مشکل صرفاً یک ميشوم تفاهم شاق است. خواه شما برای یک شرکت شوربا تعهد جامع در زمینه خدمات صدر در مشتریان کار می کنید، روي همان معيار که من این را نادیده می گیرم، این مضمون به بداهت توسط موسسه خدمات مشتری مورد بحث موردتوجه طرح شده شده است. من وآنها و آنها قطعا دوباره به دست آوردن نتایج خود نمی ترسید – یا دوباره به دست آوردن من.

هتل آرنا مار

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *